Home Health & Wellbeing
Come and join our Support Circle, every Tuesday, 8 - 9:30pm! Limited spaces available! Sign up here
Read the community guidelines before posting ✨

On a Scale of 1-10 How are you Feeling Today?

24567

Comments

  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,078 Wise Owl
    What’s the point anymore 💔🥺
    Past UserSneakylilmochaAnch0r33
  • SneakylilmochaSneakylilmocha Somewhere tropical 🌴Posts: 177 Helping Hand
    edited December 2020
    Emoji246 said:
    What’s the point anymore 💔🥺
    Sending hugs to you, I hope you feel better 💜💜
    "Grow from the dirt they left you in."
    _Tech_Addict_GirlAnch0r33
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    I think I'm like a 5 today, I'm not really sure why. Probably just lasting feelings from messing up my hair and my wee breakdown on Monday. 

    Why I'm not higher - I guess I'm just a happy medium, there's nothing really that I can pinpoint. I'm just really tired tbh. 

    Why I'm not lower - again I'm a little unsure. I've finished the first semester for this year, my exams are done. 

    What I can do to feel better - erm I think I just need a good sleep tbh. 
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    independent_Sneakylilmochalovemimoon
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    Number: 8/10

    Why it isn't higher: I know that I’ve gotta clean my room today. It’s not that bad but it means that I’ve gotta go down the cellar to grab the vacuum and I really don’t wanna do that :lol: . There’s still tension in the house, we’re still grieving and my parents keep bickering. Got a chesty cough and idk. Self isolating again (because I’ve been ill) so missing the outside and also I think because I’ve been self isolating I’ve been more active on social media, which I usually hate.

    Why it isn't lower: Ive been super poorly these past few days and it got so bad that I couldn’t swallow anything because of my sore throat. Woke up this morning and carefully swallowed preparing for pain but nothing! Well, it hurt a little bit nothing like it had been so im chuffed with that. Super grateful for health 🙏🏻 Feeling really blessed today to have such a great family and wee doggo. We’re getting another standard poodle in the new year so I’m looking forward to meeting Steve Jr (that’s defo not gonna be his name :lol:

    What I could do:  
    Gonna go into the garden for a wee bit today I think and play some games with the dog. Might just admit that the cellar scares the living daylights outta me so that my dad can go down and grab the vacuum... after he finishes laughing that I’ve finally admitted it. Gonna try not get distracted whilst doing my room so it’ll be finished in just a few mins andddd gonna de activate my social media’s again. Ill be glad to see them go :lol:



    independent_Past UserAidanSneakylilmochaAnch0r33
  • independent_independent_ Resident Coffee Addict ScotlandPosts: 6,845 Master Poster
    Gonna put myself at a 6 for now haha but it is only 10.30am... so there’s time.

    Why it isn’t higher: last night was really hard, and I dunno if today will be any better. But can only hope lol. I really should do some cleaning as well but whether that happens or not ... hmm

    Why it isn’t lower: I had a lie in this morning and when I woke up my phone wasn’t dead (seems silly but it has been the past few days).

    What I could do: I think probably just relax and do something nice. 
    “Sometimes the people around you won’t understand your journey. They don’t need to, it’s not for them.”
    AidanPast UserAnch0r33Sneakylilmocha
  • LaineLaine Fruit loop Gone for gooPosts: 2,767 Account Deactivated
    I never reflect on good times so I think it would be good too! 

    Number: 8/10
    Why it isn't higher: I'm not sure tbh haven't thought it through. Sometimes I think I have unrealistic expectations. Maybe this is a 10 I don't think things could get better :)

    Why it isn't lower: Been shopping got nice treats, had a nice chill day. Cooked myself an awesome dinner(turkey drummers are the best) which is great cause I normally don't put in the effort lol. And I had a lovely evening in watching star wars and having hot chocolate with my partner ❤️ (teary that one)  

    What I could do: I'm going to get some tunes on and play some animal crossing I need more snowmen 🤣 will be perfect to unwind x

    🌈Positive thoughts🌈

    "This is my family. I found it, all on my own.
    It's little, and Broken, but still good. Yeah. Still good." ~ Stitch

    "Lately, I've been struggling with all the simple things in my life" ~ Cian Ducrot

    "I don't know if it's because my heart hurts or I'm insecure" ~ Juice Wrld
    Past UserSneakylilmochaindependent_Anch0r33Aidan
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    I think I'm up to an 8 just now. 

    Why isn't it higher? Erm I think overall I've been a little depressed recently and I haven't really gotten over that. 

    Why isn't it lower? I just got selected for the national team with one of my sports at senior level. I'm honestly so happy about it. I'm in contact with a lawyer and overall things seem to be going well. I've also got my laser eye surgery appointment tomorrow! 

    What can I do to get higher? I'm going to get a nice sleep and see how I wake up! 

    It's crazy how some positive news can really boost your mood. I went from basically a 4 to an 8 as soon as the email came through. It shows me I really care about my sports <3
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    Sneakylilmochaindependent_Aidan
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    I'm gonna say a 7 today. Still feeling good but the motivation isn't really there.

    Why it isn't higher - I guess I'm still tired and haven't really woken up yet. We'll see what happens. Norman is annoying me. 

    Why isn't it lower - I've got my appointment today. Things seem to be going well still so I'm feeling pretty decent. Norman seems to be growing back lol. 

    What can I do to get higher - I'm gonna get up, wash my face, have some food, brush my teeth and get ready to go for my appointment. 
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    independent_SneakylilmochaAidan
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    Lol let's change it to a 2

    Been asked not to go round to see my family on Christmas, something I'd been looking forward to. 

    Can't get laser eye surgery yet - but I can in the future. Need to wait until my prescription stabilises. Not the worst outcome, my eyes are otherwise healthy. Getting a call back in about 6 months. 

    What can I do to feel better? Nothing because I can't change anything. Idek what to do lol this is actually just so shite 😓

    I blocked my mum because I don't wanna talk to her about it. I was close to blocking my gran but I don't wanna make her feel worse. 

    I'm not feeling suicidal or anything, just extremely low tbh it's like I'm constantly let down and now I can't even see my family on Christmas day. 
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    Past UserPast Userindependent_SneakylilmochaAidan
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    Number: 8/10

    Why it isn't higher: Got a heavy feeling in my chest again, it’s horrible! Last time I felt like this I was keeping a secret and once I had told it I felt better but I don’t think I’m keeping any secrets right now🤔 It’s just a feeling of dread like something bads gonna happen. Hopefully it goes soon 🤞 also still got a chesty cough but that’s not too bad now 😁

    Why it isn't lower:  I’ve just done my covid test and it wasn’t half as bad as I expected it to be. Didn’t have to swab my brain so that was a nice surprise. I feel much better than I did a few days ago when I was super poorly. Been honest with pals and sorted out any issues😄 oh and I went outside into the garden today and the neighbours cat came for pets rather than come to bite me like she usually does.

    What I could do:  
    Gonna attempt to wrap my presents today ready for Christmas, I can’t wrap though so that’ll be fun. Gonna watch all the toy story movies and eat jam on toast 😁😁


    LaineAnch0r33Past Userindependent_SneakylilmochaAidan
  • SneakylilmochaSneakylilmocha Somewhere tropical 🌴Posts: 177 Helping Hand
    edited December 2020
    Number 7 for now,

    Why isn't higher: Got a lot of work to do including my own duties and english course for study abroad, just saying that grammars can be overwhelming most of the time and everything just seems lonelier and sad right now.

    Why isn't lower: I finally play animal crossing that I hiatus from 5 months ago, my island is still messed up because my island isn't finish designed yet, but it did made me wanna playing it again, and about my job, I made friends with my co-workers and I can make a joke and laugh with them.

    What can I do to feel better? 
    Playing animal crossing to continue decorate my island again, doing their chores are still the best after I haven't play it for months actually. I wrote to talk myself on my journal to say that I'm okay and I'm already doing what's for the best now, it immediately calms me down very drasticaly and I'm shook! :lol:
    "Grow from the dirt they left you in."
    Anch0r33independent_Past UserAidan
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    Number: 9/10

    Why it isn't higher:  kinda bored and my parents (esp mam) are in a mood with me :lol:

    Why it isn't lower: I feel happy. My covid results came back negative.  Not doing anything special but been out and about with mam. Finished wrapping up my presents and feeling super ready for Christmas ! My pal wrote me a wee somethin somethin today too and that made me well up. Bless. Ohhh and it’s a fair bit away yet but I made plans to watch movies with my pals on my bday 😀😀

    What I could do:  
    Gonna have a nap later because didn’t get much sleep last night, might go and apologise to mam for being clumsy and annoying her but other than that I’m pretty happy with a 9 😁
    SneakylilmochaLaineAnch0r33independent_Past UserAidan
  • LaineLaine Fruit loop Gone for gooPosts: 2,767 Account Deactivated
    Ooh let's sayyy 7/10
    Why it isn't higher: Heart palpitations today, hoping it's a one off cause I really don't want to be on my meds let alone be on em higher. I know I ain't getting off them but there was hope yanno. Got the email through for my counselling session reminder so that lowered me a bit. And cramps are hitting hard lol

    Why it isn't lower:  Same old I have wonderful friends, a partner who still gives me that "eek" feeling when I see him lol I've also been giving loads of stuff away on animal crossing and writing people Christmas messages so that's cheered me up. Oh and my sister and brother has been messaging me that's nice x

    What I could do: I'm not sure at the moment, can feel heart still racing after the stairs like 5 mins ago lol so I'm going to sit down for a bit. I could talk to someone about it all, do something nice like play a game or something x

    🌈Positive thoughts🌈

    "This is my family. I found it, all on my own.
    It's little, and Broken, but still good. Yeah. Still good." ~ Stitch

    "Lately, I've been struggling with all the simple things in my life" ~ Cian Ducrot

    "I don't know if it's because my heart hurts or I'm insecure" ~ Juice Wrld
    Anch0r33independent_SneakylilmochaPast UserAidanPast User
  • Past UserPast User Posts: 0 Literally just got here
    edited December 2020
    I’m having a weird day, it’s been really nice I’ve mostly been a 8 but now and then I find myself dropping to a 4 suddenly, it’s like a random burst of sadness but within an hour I’m ok again  :)

    Why it isn’t higher: I wasn’t a very nice person to some people yesterday because I was too worked up and self absorbed. It’s silly but my anxiety from yesterday is lingering. I still have that shaky feeling. 

    Why it isn’t lower: I’ve pretty much sorted out my mistake from yesterday. I’ve got some awesome friends and an amazing family around me. People have said some really nice things that have helped boost my mood, just hope I don’t get big headed 😂. We wrapped up my cousins presents and wrapping always helps me calm down. 

    What I could do: I’m going to watch  tv , then maybe listen to some music. And I think I’ll even make myself a hot chocolate :)  
    Anch0r33SneakylilmochaLaineAidanindependent_ZenPast User
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    9

    Honestly it's been a very good day. Practiced some more of my speed reading (cos I can never read all my books fast enough) which I'm getting good at, distanced myself from some group chats for a bit and came back cos I missed my mates LOL, one of them sent me a reyt cheesy message which I just wanna frame and keep forever, and I've had a fun night playing games with some pals as well. I really appreciate my partner too who just gives me random hugs when I'm trying to walk somewhere or do something, it's really inconvenient but I can't get mad

    It could be better if I won the lottery?

    All I can do is go to bed and set myself up for another good day tomorrow!
    but idk tho
    LaineAnch0r33SneakylilmochaPast Userindependent_ZenPast User
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    Number: probably a high 6!

    Why it isn't higher:  I’m not miserable or anything but I feel kinda run down today! My sore throat has made a return 😫  and I’m steaming at my parents who are making very ignorant decisions. They’re going out on chrismtas to someone who has tested positive! So I’ve refused to go, they’re saying I can  celebrate on Easter and I can just FaceTime them on Christmas. So frustrating. Keep getting unpleasant memories pop up every now and again too and that’s annoying. 

    Why it isn't lower: Same as usual, got some brilliant friends. Me pal has offered to FaceTime me on Christmas so I’m not feeling so bored and alone. Other friends have offered to check in in between their day and other than my sore throat, I’m feeling healthy and happy. 

    What I could do:  
    Gonna clean my room today because it’s a reyt mess. That should keep me busy for a bit. Got a few more soppy letter to write me pals so I’ll go ahead and get that done ready for Xmas. If the rain stops I might play in the garden with the dug but if not I think I’ll pop some Netflix on and/or play some games on the laptop! Gonna take it easy today 😎
    ZenLainePast UserSneakylilmochaAnch0r33Aidanindependent_
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    I think I'm a 6 today. 

    Why isn't is higher? I think I've just been a bit down in general, it feels like I've got so much wrapping to do (because I do) so that's quite overwhelming lol. My cheese dippers didn't arrive from McDonald's, something I was looking forward to. criesI'm actually supposed to be meeting my dad's sister and my two cousins on Christmas day just briefly and I'm a bit nervous about this. Tbh rn I'm just tucked up in bed because it's cosy. 

    why isn't it lower? I'm getting to see bio family on Christmas - it's just different. Some people don't have anyone. I'm looking at the positives, even though I'm still upset and nervous. I've got a dress planned out with Mickey and Minnie mouse so it's very me. I'll get to see the kids opening their presents and be happy. 

    what can I do to feel better? Well I gotta get out of bed at some point, I wanna get some more presents wrapped and get them all organised. I've already had a shower and done a nice facemask so my face is feeling refreshed. I'm gonna try and have a nice dinner and maybe get an early night. 
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    AidanPast UserPast Userindependent_Sneakylilmocha
  • LaineLaine Fruit loop Gone for gooPosts: 2,767 Account Deactivated
    Lets give it 7/10 maybe (I was 9 earlier haha)

    Why it isn't higher: Hearts a bit beaty, got an annoying throat tickle. And now found out (because they suck) I've been dropped from counselling that's fun lol gotta figure something else out now 

    Why it isn't lower: I've had a pretty great day in all despite it. Got up early got shopping done(something really fun about driving in the dark) been wrapping some pressies and cooked myself a lovely dinner. Got friends I know I can talk to and a partner I know is there for me x

    What I can do: I'm not sure yet, I'm going to think it over maybe play games, wrap some more. Go chat I dunno aha

    🌈Positive thoughts🌈

    "This is my family. I found it, all on my own.
    It's little, and Broken, but still good. Yeah. Still good." ~ Stitch

    "Lately, I've been struggling with all the simple things in my life" ~ Cian Ducrot

    "I don't know if it's because my heart hurts or I'm insecure" ~ Juice Wrld
    Anch0r33AidanPast UserPast Userindependent_Sneakylilmocha
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    I'm gonna jump up to a 7, some more cheese bites are on their way
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    LaineAidanPast UserPast Userindependent_Sneakylilmocha
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    edited December 2020
    Woo yes Anchor!!

    I started this day a 3 but with a little self care and a lot of good pals and an amazing partner I'm now about a 7 :love: gonna allow myself to have the day off to ride out some remaining unpleasantness from last night and this morning, and I know I am gonna sleep well tonight!! (I fucking better do anyway :joy: )
    but idk tho
    Anch0r33Past UserPast Userindependent_Sneakylilmocha
  • independent_independent_ Resident Coffee Addict ScotlandPosts: 6,845 Master Poster
    edited December 2020
    I always struggle to put an actual number of it haha but maybe a 4?

    Why it isn’t higher: just feeling generally rubbish honestly I really thought I was getting there lol but apparently no. Little things are affecting me and I just want to sit in here alone. 

    Why it isn’t lower: should reflect on positives really so today I wrapped the rest of my christmas presents, and this evening I went for a drive up to Glasgow with my sisters for a maccies and a drive around. Didn’t want to go at first really but once I’d left and we had the music on etc it was actually pretty fun. Best bit was us all singing Harry Styles top of our voices on the way back music on loud.

    What I could do: oh god I don’t know :joy: nothing seems to work at the moment but I’ve got some nice music on at the moment and might watch some TV for a bit. 
    “Sometimes the people around you won’t understand your journey. They don’t need to, it’s not for them.”
    SneakylilmochaAidan
  • SneakylilmochaSneakylilmocha Somewhere tropical 🌴Posts: 177 Helping Hand
    I'll put number 8 today! :)

    Why isn't higher: Half of the day is boring, I'm basically companied my mom to buy some groceries and watching out my mom's shop until evening. Other than that, a lot of my guilt-shame thoughts are still here and I really want to isolate myself again everytime I talk to someone like what if I said something that's wrong and they don't want to talk to me anymore?
    I feel like I bothered them too much, it's very hard for me to break these habits.

    Why isn't lower: Because of Christmas-Eve, all of my dad's employes celebrated by eating lunch together at the restaurant. For dinner, my family and I decided to celebrate by eating pizzas and spaghettis together and we even watch the horror movie. I ended up go to room first because I want to sleep early again, and I think I'm a little bit scared to watch The Nun.

    What I can do: Nothing much, but I think I should go to bed earlier , taking naps might be help, and watch something unusual videos or films to watch. 
    "Grow from the dirt they left you in."
    independent_Aidan
  • GreenTeaGreenTea ☕🌻☕ MidlandsPosts: 11,513 An Original Mixlorian
    I'm feeling a 6 today

    Why isn't it higher? Idk I just feel exhausted and deflated. I'm not doing much today and j feel like because I'm not busy, I'm wondering off with my mind a little. 

    Why isn't it lower? Because I'm around friends and family (in person and virtual) that have shown they love and care about me. 

    The scars you can't see are the hardest to heal.     

    Astrid Alauda

    independent_LaineAidanSneakylilmochaZen
  • Past UserPast User Posts: 0 Literally just got here
    I’m probably a 6

    Why isn’t it higher- I don’t know, I’ve had this rotten feeling all day. I constantly feel like crying but have no idea why. I just feel like I’m shaky, I feel like I’ve done something wrong but I can’t work out what.

    Why isn’t it lower- it’s Christmas Eve and I’m excited to see how happy my cousin will be tomorrow. I’ve got a lot of wonderful people around me and I’m grateful for that. 

    What could I do- I’m going to listen to music for a little bit then going to go bed, hopefully get a good night sleep.

    I wish everyone a wonderful Christmas and if anyone ever needs anything I’m always here  :)
    LaineAidanSneakylilmochaZen
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    6

    I’m just in a funny mood again, I’m working on my MH (which is good!) but because of that I’m more in tune with my thoughts and feelings and they’re quite low and distressing, so it feels like I’m getting worse before I’m getting better, I went on a walk earlier which was nice overall but a lil triggering cos I crossed the viaduct and started having my old thoughts, and someone had left some flowers on the railing too 

    I went for a nice walk early this morning, I just wanted to get away from things and have a think and get some fresh air- and I was gonna walk all day but having my time to think I realised that’s a stoopid idea LOL. I know I have some pals who’d be there for me if I needed them, I wouldn’t wanna be a burden to em  but I know that’s not how they feel about me at all, and I bought Maisy a ball yesterday that makes funny noises and she loves it and watching her play with it makes me so happy even if hearing it doesn’t LOL

    Read a bit more of my book (which a mate is also reading, so I’ve gotta stay ahead and keep them on their toes), stick my happy playlist on and play some games, properly write down and think about some of the thoughts I jotted down on my phone when I was letting my mind wander on my walk, and I’m gonna start a thing where present-low-Aidan is gonna write messages for future-level-headed-Aidan and he’s gonna reply and we’ll get a wholesome convo chain going!
    but idk tho
    independent_LainePast UserZenPast UserAnch0r33
  • LaineLaine Fruit loop Gone for gooPosts: 2,767 Account Deactivated
    edited December 2020
    Eh right now maybe 4 or 5.
    Why it isn't higher: I'm in an easily (swear alert) 
    Fucked off mood
    today, I slept but it didn't feel like good sleep. I'm easily insulted lol must be feeling raw or something haha just not in the mood for much probably going to stay away from peeps today before I say anything I regret and don't mean x

    Why it isn't lower: I might get easily annoyed but I do love my partner and I know he loves me, I know my pals care about me too, I can't stay mad while I look at the dog lol 

    What I can do: I'm not sure right now, I'm going to play games with my brother later no doubt, I'll probably watch the masked singer later too I haven't seen it yet x

    🌈Positive thoughts🌈

    "This is my family. I found it, all on my own.
    It's little, and Broken, but still good. Yeah. Still good." ~ Stitch

    "Lately, I've been struggling with all the simple things in my life" ~ Cian Ducrot

    "I don't know if it's because my heart hurts or I'm insecure" ~ Juice Wrld
    ZenPast UserAnch0r33independent_Aidan
  • dante96dante96 Posts: 6 Confirmed not a robot

    Hi @Aidan ,


    Its amazing to see that you’re working on your MH. Going for a walk is a great idea, I find it helps me to think more clearly.


    Also your idea of writing thoughts during different times is great. You’ll be able to see how far you have come and the progress you have made towards your MH. Very intuitive.


    Anch0r33
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    edited December 2020
    Number: I don't think i can feel better than this so i'm going to put it as a 10 

    Why it isn't higher:  You've not given me the option to?! :smiley:  Nah, i'm still feeling a little under the weather. It's supposed to be  my last day of self isolation today but i've still got a fever so i've gotta stay in for a little longer AGHHHH. Also i'm really really energetic today and i'm go go go so i'm quite worried about having an energy crash later in the day. I think a few of my friends are having quite rough days and so i don't really want to wave my good mood in their faces because that's rubbish of me so i'm trying to distance myself from that but also at the same time letting them know that i'm there if they need me :)

    Why it isn't lower: I've been feeling FULL of energy since last night, woke up and was still full of energy. Back on my meds to try and keep my mood at a happy medium. It's a SNOW DAY so i went out and made a snow man in the garden. He's kinda ugly but we r embracing it <3   I bought the cat a cat tower thingy and a bed to hook over the radiator and i'm really looking forward to showing her those and got the CUTEST pics of my dog, Boots enjoying the snow :smiley:

    What I could do:  
    Going to try and take it easy so i dont have a crash later in the day, avoiding anything that will make me more hyper like sugary stuff and uhhhh idk maybe ill play some games or watch a movie if i can sit still for it :tongue:
    Anch0r33LaineAidanindependent_
  • Anch0r33Anch0r33 Obnoxiously Large Anchor Somewhere in the sea 🌊Posts: 981 Part of The Mix Family
    Erm I'm feeling okay I think. Maybe go for a 7? 

    Even though I made this post, I find it quite difficult sometimes. It's good to use though. I'm not great at understanding my feelings so the process just makes me overall more aware yaknow? 

    Why isn't it lower? It's my newphews birthday today so we got to take him to the shops to pick some toys and clothes with some birthday/Christmas money (he lives with us so not breaking any rules). 

    Why isn't it higher? I've got a bit of a stingy *hooha* so probably got a urine infection or like a kidney infection coming on. We'll see what happens, it's just super uncomfortable and sore tbh. I went for a bath hoping the pain would stop, it did while I was in the bath but tbh made it worse afterwards. My bfs family had the kids parents over because of my nephew's bday and obviously that was breaking rules which really pissed me off tbf. 

    What can I do to feel better? I've been proper just eating and snacking all day. It's not really like me. I'm not feeling a lot of anything tbh so think the eating is a result of that. Erm I think I just need to keep going with the day and have a good rest 
                   (_)
                    |
               ()---|---()
                    |
                    |
             __     |     __
            |\     /^\     /|
              '..-'   '-..'
                `-._ _.-`
                    `
    Sneakylilmochaindependent_Past User
  • Past UserPast User Posts: 0 Literally just got here
    edited December 2020
    I’m a 5.

    Why isn’t it higher: I’m not sure I’m just letting thoughts get on top of me right now.

    Why it isn’t lower: I’ve gotten support from some amazing people. I’m trying to be kinder to myself and I’ve been watching Disney movies which have helped keep me distracted.

    What I could do: I need to get update with school work. Manage my thoughts better. I think I need a break from technology in particular social media for a while too. And more Disney films.

    This is an amazing thread anchor it’s been helping me a lot lately. Big thank you hug, and a hug to anyone who may need  it.  <3
    SneakylilmochaPast UserCara
Sign In or Register to comment.