Home Anything Goes
Fill out our Discussion Boards user survey for a chance to win a £50 Amazon voucher, to shape our services, and get closer to earning a badge!

Fridaaay!!

*BananaMonkey**BananaMonkey* Lyrical PosterPosts: 5,343 Part of The Furniture


Good morning everyone :heart:

I'm up bright and early because I am working today, but I have the weekend off, so I'm super happy about that. 

Quite a chilled weekend planned for me, tomorrow I am seeing my friend, and Sunday I don't have any plans so probs just chilling out.

What are you lovely lot up too?!?

Sharing is caring :heart: 


" And everywhere I am, there you'll be, your love made me make it through, oh I owe so much to you "
" So I say thank you for the music, the songs I'm singing, thanks for all the joy they're bringing, who can live without it, I ask in all honestly what would life be? Without a song or a dance, what are we? So I say thank you for the music, for giving it to me "
'' It's a beautiful day and I can't stop myself from smiling "

Comments

  • BubblesGoesBooBubblesGoesBoo Sunny ScotlandPosts: 3,535 Community Veteran
    Working this weekend :'(  though im off today so my plan is to get home and see my sister, and give my cat lots of cuddles haha, nothing else planned for today apart from chilling out before work.
    ' So I put a bullet where I shouda put a helmet, and I crash my car cause I wanna get carried away, that's why I'm standing on the overpass screaming at myself 'hey, I wanna get better''  
  • AuroraAurora Part of the furniture Posts: 11,720 An Original Mixlorian
    After a month of on sick, I'm back to work this Saturday and Sunday, and I don't really  have time for owt else after that, due to them being 12hours, it kinda takes all your day up, will probs aim to get some training in today though, been hitting the gym everyday, so  gonna try and get 1 or 2 hour session of muscle and cardio in. 
  • *BananaMonkey**BananaMonkey* Lyrical Poster Posts: 5,343 Part of The Furniture
    Aurora said:
    After a month of on sick, I'm back to work this Saturday and Sunday, and I don't really  have time for owt else after that, due to them being 12hours, it kinda takes all your day up, will probs aim to get some training in today though, been hitting the gym everyday, so  gonna try and get 1 or 2 hour session of muscle and cardio in. 
    I fully understand 12hr shifts because I do them myself, it's my weekend off this weekend. 
    " And everywhere I am, there you'll be, your love made me make it through, oh I owe so much to you "
    " So I say thank you for the music, the songs I'm singing, thanks for all the joy they're bringing, who can live without it, I ask in all honestly what would life be? Without a song or a dance, what are we? So I say thank you for the music, for giving it to me "
    '' It's a beautiful day and I can't stop myself from smiling "
  • LaineLaine Llama Mama Gone for GooPosts: 2,312 Boards Champion
    Reeelaxing before another week of college 😭 😂
    Nah it's fine but it's definitely lonely love it when the weekend comes and I can spend time with people x

    🌈Positive thoughts🌈

    "What's gonna be left of the world if you're not in it?" ~ Bastille

    "Here's to the ones that we got
    Cheers to the wish you were here, but you're not" ~ Maroon 5
Sign In or Register to comment.