Jordan from Switchboard will be here Wednesday and Thursday this week to answer your questions on anything to do with sexuality and relationships - leave your questions over on this thread
Head over to this thread to submit a song for our February 'Love' playlist that we'll be putting on Spotify!

friday :)

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
noticed theres no friday thread yet so i thought id make one :D

anyone doing anything exciting?

im away to get fuckin hammered :thumb:
«1

Comments

  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Friday is steak and beer night in the Glittery house, except Im having wine.

    Then I have an exciting evening of listing lots of stuff on ebay and watching Big Brother.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    I started my day by sticking my hand in a cup of pop and spilling it all over the car with 10 minutes of a trip left and no napkins to clean up with.

    I'm afraid of what else the weekend may hold.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Stuck at work till 9pm.

    Gonna get fucking mangled tonight straight after.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    i went to work with the hangover from hell, threw up while i was there (couldnt call in sick, coz it was workmates that i was out with), i finished work at 1 and came back and went to bed for the rest of the day, now im up and feelin okish
  • Dr PirateDr Pirate Trust me, I'm a doctor Posts: 8,303
    Pub then eletric ballroom ;D
  • littlemissylittlemissy knit chick Posts: 9,972
    I am doing work work work all weekend.

    However, after Monday I finish uni completely :D
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    I've got nothing in particular in mind a.t.m - nothing planned really. However, I might get together with some friends (in the best case). However, I will probably be occupied with work for the majority of the weekend.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Was out on the rip last night, might head out if I get my hand on a tenner. :D
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    I'm using tonight to recover from last night. I've been working all day, and I still feel like shit. Took me two hours to get through half a baguette at dinner time.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Im doing nowt other than babysitting my younger sister, so that should be about as fun as fingering my own anus

    i do have a few beers i can have though :thumb:

    but im too poor to go out anyway as ive had a mini holiday at a friends for a week
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    turlough wrote:
    Was out on the rip last night, might head out if I get my hand on a tenner. :D
    where did you head last night big lad?

    im sitting in on the boards with a large bottle of cider
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    continuing my trend of doing nothing from this morning.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    How could I forget, Sunday I'm going to drink until I die/break the bank :yippe: In bars and everything :cool:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    where did you head last night big lad?

    Went to the deans, shitty gig was on. Ended up outside the police station with a load of peelers, apparently I was giving shit to the taxi driver, she said have I got any money for the taxi and I said "yeh loads of money, 52p" or some shit. She went mad and took us to the police station, one of the cops opened the window and asked farell what his name was and he said "up the ra" fuck it was funny, cops giving me shit too saying I looked like a tramp and all. True enough though I did look like one haha! Weird night all in all.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    As usual am out on the sauce and anything else I can get my hands on, I am SO in the mood for a mad one.

    And I'm off right now, so have a great night everyone :wave:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    turlough wrote:
    Went to the deans, shitty gig was on. Ended up outside the police station with a load of peelers, apparently I was giving shit to the taxi driver, she said have I got any money for the taxi and I said "yeh loads of money, 52p" or some shit. She went mad and took us to the police station, one of the cops opened the window and asked farell what his name was and he said "up the ra" fuck it was funny, cops giving me shit too saying I looked like a tramp and all. True enough though I did look like one haha! Weird night all in all.

    your fella farells from the point, isnt he? stupid bitch of a taxi driver. the amount of times i rolled into a taxi with no money. but i always get warren and the lads know me so they give me a tab so im sweet for that. the last time I was in deans I was fucked and sang karoke...total eclipse of the heart will never be the same
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Friday night Friday night Friday night :chin:

    In as usual then on my own, just me & the music it is then !
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    your fella farells from the point, isnt he? stupid bitch of a taxi driver. the amount of times i rolled into a taxi with no money. but i always get warren and the lads know me so they give me a tab so im sweet for that. the last time I was in deans I was fucked and sang karoke...total eclipse of the heart will never be the same

    Haha aye they do a kareoke night on a wednesday. Yep farell from the point, complete and utter sham and a half. Dead on though.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    turlough wrote:
    Haha aye they do a kareoke night on a wednesday. Yep farell from the point, complete and utter sham and a half. Dead on though.

    his sister was a temp in our place around christmas I believe. speaking of karaoke I got up in jacks in the point a few months back and slayed the killers. the girls picked it. I was so fucked I couldnt see the lyrics. its all good though. roll on friday
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Slept in about 1 this afternoon, spent rest of day doing naff all. Had my bottom wisdom teeth out on wednesday and still feel like crap coz of the painkillers I'm on. Will also be doing naff all this weekend.
  • Indrid ColdIndrid Cold Warming up? Posts: 16,688
    rachie004 wrote:
    I'm hoping to be unconscious by 8pm
    It's a bit late, but maybe I can help. *hits rachie004 with a big frying pan on the head*

    As for me, I got a new monitor for my computer today :hyper:. Also I had two of my friends over, they only left about 45 minutes ago.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    It's a bit late, but maybe I can help. *hits rachie004 with a big frying pan on the head*

    As for me, I got a new monitor for my computer today :hyper:. Also I had two of my friends over, they only left about 45 minutes ago.


    im on my way to get fucked. finished a 2ltr bottle of cheap ass lidl cider :yeees:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Was out last night ... so at the minute im just sitting here eating a bag of cheese balls on here and on MSN. Might play on a game or summin soon. Take up a few hours.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    I got hammered off my face last night and the night before.

    Today I got into trouble at work cos I was still pissed up when I got in, then I suffered my hangover there.

    I'm most likely going to be hammered again tomorrow night, so I'm havinga night off. Especially as I'm up at five in the morning.
  • Teh_GerbilTeh_Gerbil Stalin's Organist Posts: 13,327
    I drink alone, yeah, with nobody else.
    I drink alone, yeah, with nobody else.
    Yeah, you know when I drink alone, I prefer to be by myself.

    Now, every morning, just before breakfast,
    I don't want no coffee or tea.
    Just me and my good buddy Weiser.
    That's all I ever need.

    Cause I drink alone, yeah, with nobody else.
    I drink alone, yeah, with nobody else.
    Yeah, you know when I drink alone, I prefer to be by myself.

    Now, the other night I lay sleeping,
    And I woke from a terrible dream.
    So I called up my pal, Jack Daniels,
    And his partner Jimmy Beam.

    And we drank alone, yeah, with nobody else.
    We drank alone, yeah, with nobody else.
    Yeah, you know when I drink alone, I prefer to be by myself.

    Well, the other night I got invited to a party,
    But I stayed home instead.
    Just me and my pal Johnny Walker,
    And his brothers Black and Red.

    And we drank alone, yeah, with nobody else.
    We drank alone, yeah, with nobody else.
    Yeah, you know when I drink alone, I prefer to be by myself.

    Well, my whole family done give up on me,
    And it makes me feel so bad.
    The only one who'll hang out with me
    Is my dear old Granddad.

    And we drink alone, yeah, with nobody else.
    We drink alone, yeah, with nobody else.
    Yeah, you know when I drink alone, I prefer to be by myself.


    Kinda sums up what I'll be doing. :D
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    rachie004 wrote:
    No.. unfortunately I'm not even anywhere close to puking yet :(

    *drinks more*

    so hows the drinking going? im starting to get a tad tipsy..whoot :hyper:
  • Teh_GerbilTeh_Gerbil Stalin's Organist Posts: 13,327
    rachie004 wrote:
    I'm clearly not trying hard enough - I have no desire to send pictures of my boobs to people yet

    tsk.. I'll go get another one

    Do I get some piccies for being helpful on car matters? :D
  • Teh_GerbilTeh_Gerbil Stalin's Organist Posts: 13,327
    rachie004 wrote:
    no .. I don't have ur phone number
    :o
    :flirt: Really? Well, we can soon fix that.:flirt:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    I wanna go out :grump: have no money :(
  • Teh_GerbilTeh_Gerbil Stalin's Organist Posts: 13,327
    icey wrote:
    I wanna go out :grump: have no money :(
    Rob a bank.
Sign In or Register to comment.