Home Travel & Free Time Creative
Come and join our Support Circle, every Tuesday, 8 - 9:30pm! Limited spaces available! Sign up here

Art requests!

AidanAidan Clever idiotPosts: 3,029 Boards Guru
I do some quick drawings on paint during chat sometimes, GC squad will know, basically I have too much free time so if there's something you want me drawing do let me know! I don't charge I'm doing it for the exposure lol

So I'm not *actually* good, it's just for the novelty really :lol: it's like having a primary school child draw a picture to stick on the fridge if you want an accurate description lol, GC squad will get what I mean!

Sending pics for me to go off of helps too otherwise I can't guarantee any degree of quality at all :joy: any I do I'll post here!
but idk tho

Comments

  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    :lol: this is gonna be a good thread 
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    edited August 2020
    So @Liam is this roughly what you wanted? I just don't remember the amount of frames :lol:


    but idk tho
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    Yes, and then i wanted that printed out and framed :lol:

    heres steve


  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Woo @Liam if you have a pic of your animal crossing character I can try and pass that off as you? :joy:
    but idk tho
  • ZenZen Living the Zen life 🧘🏼‍♀️ Posts: 1,993 Extreme Poster
    @Aidan Take his profile pic :joy:
    Alis propriis volat 
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    edited August 2020
    no no no hold on i gotta get a fancy one

    edit:



    I have thought about things further and would like my drawing to be a giant Steve and a tiny me stood next to him 🤣

    thanks aidan !😆
  • LaineLaine Fruit loop Gone for gooPosts: 2,767 Account Deactivated
    Aw dresses up so fancy! I'll have a think for meself! 

    🌈Positive thoughts🌈

    "This is my family. I found it, all on my own.
    It's little, and Broken, but still good. Yeah. Still good." ~ Stitch

    "Lately, I've been struggling with all the simple things in my life" ~ Cian Ducrot

    "I don't know if it's because my heart hurts or I'm insecure" ~ Juice Wrld
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    @Liam I hope you like it!


    but idk tho
    LainePast User
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Ooh @Laine have you had a tink for yeself yet? :lol:
    but idk tho
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    It’s PERFECT  =)

    Thank you Aidan, I’ll get that printed, framed and put up in my bedroom :lol:
    LaineAidan
  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,128 Wise Owl
    Can you draw this :)How to draw a barn owl - Countryfilecom
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Sure @Emoji246 ! :grin:

    Do you want it with or without the hand?- any colour or anything too?
    but idk tho
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Glad you like it @Liam ! It falls a little short of perfect cos I realised after I forgot to give you your green tie :lol:
    but idk tho
  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,128 Wise Owl
    Aidan said:
    Sure @Emoji246 ! :grin:

    Do you want it with or without the hand?- any colour or anything too?
     =) 
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    I had never noticed @Aidan ! Tis still brilliant work :smiley:
    Aidan
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    edited August 2020
    @Liam why thank you, good sir!

    @Emoji246 is there anything in particular you want doing with the owl? :smile:
    but idk tho
  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,128 Wise Owl
    No :)
  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,128 Wise Owl
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    edited August 2020
    Here you are @Emoji246 !


    but idk tho
    Past User_Tech_Addict_Girl
  • Past UserPast User Posts: 1,998 Extreme Poster
    omg @Aidan that’s mint that 
    Aidan
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Aw cheers pal @Liam I should probably draw Barry next :lol:
    but idk tho
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Effort went out the window but he looks cuter like this lol

    but idk tho
    Laine
  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    A slightly more realistic one lol


    but idk tho
    Laine_Tech_Addict_GirlPast User
  • _Tech_Addict_Girl_Tech_Addict_Girl Posts: 1,128 Wise Owl
    @Aidan That's good :)
    Aidan
  • tkdogtkdog Posts: 255 The Mix Regular

    Interested in deer? Lol

  • AidanAidan Clever idiot Posts: 3,029 Boards Guru
    Sorry I haven't seen this til now @tkdog I'll try to draw you something soon!
    Is there any particular way you want it, or anything you want doing to it? :)
    but idk tho
  • tkdogtkdog Posts: 255 The Mix Regular
    Aidan said:
    Sorry I haven't seen this til now @tkdog I'll try to draw you something soon!
    Is there any particular way you want it, or anything you want doing to it? :)
    Hmm not sure however you like really haha as long as it looks like a deer
  • SkyeSkye Posts: 91 Budding Regular
    I drew a frog but I'm not good at drawing also I drew it on my phone with my fingers so it's not detailed (btw my friend named her Isabella)z34a3wws7i1v.jpg
    Would anyone care, would anyone cry If I finally stepped off of this ledge tonight?
    RileyLorryTruck
Sign In or Register to comment.