Want to tell us about your experiences using The Mix and be in with a chance of winning a £200 Amazon Voucher? Click here to go to our survey!
We are now trialing a points system in an effort to be clearer about the consequences for breaking community guidelines. Head over to this thread to find out more and give your feedback :)

Anti World Cup Thread

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
:banghead: first match is yet to be played and I'm already so bored of it.

Anyone else feel the same?

ece6eef81d0b3be376857f4068183ee4.jpg

Comments

  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    :lol: I can so imagine you acting like that. That lovely sarcasm in your voice too.

    'Tis annoying.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    :lol: I can so imagine you acting like that. That lovely sarcasm in your voice too.

    'Tis annoying.

    Also is there any need for all the World Cup related documentaries? Don't get me wrong, documentaries about Brazil would probably have interested me, but the heavy football focus makes them a no. As for David Beckham prancing around Brazil pouting and flexing his guns...*pulls eyeballs out*
  • plugitinplugitin Noob Posts: 2,197 Mega Poster
    I completely lack the ability to give one.
    Just turned the TV on and it appears the opening ceremony is on.... *switches over*

    At least I'll be awake for work.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    I have fond memories of the world cup in.... maybe 2002? of my primary school teacher setting up a black and white portable TV, with a screen no bigger than an ipad for us to watch a match on. That was nice.

    I have no interest now. Don't like any of it. Blergh blergh blergh blergh.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    ella! wrote: »
    As for David Beckham prancing around Brazil pouting and flexing his guns...*pulls eyeballs out*

    :lol:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    All I wanted to do was flop and watch Eastenders this evening. BUT NO. Instead 22 men were running around a bit of grass chasing a ball.

    Humans are not dogs, we don't need to play ball.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    ella! wrote: »
    All I wanted to do was flop and watch Eastenders this evening. BUT NO. Instead 22 men were running around a bit of grass chasing a ball.

    Humans are not dogs, we don't need to play ball.

    Hahaha you are funny.

    Eastenders was still on y'know?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Hahaha you are funny.

    Eastenders was still on y'know?

    Oh what. When?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    ella! wrote: »
    Oh what. When?

    7-7;30 I believe


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Tues wrote: »
    7-7;30 I believe


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Hero. That's me sorted for the next half an hour :P
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Don't abandon me for eastenders! :O 'tis on at an earlier time on Monday too I think.
  • Annaarrr!!Annaarrr!! Noob Posts: 876
    Only just seen this thread, but yeah, I work in a pub. Didn't leave work 'til 3am yesterday. And it was fucking rammed. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Annaarrr!! wrote: »
    Only just seen this thread, but yeah, I work in a pub. Didn't leave work 'til 3am yesterday. And it was fucking rammed. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

    Urgh I can imagine. Not the best place to be working if you're not a football fan!
  • JamesJames Posts: 1,706 Postholic
    Came across an IT Crowd clip that reminded me of this thread :)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Hahaha that would so be ella at a football match!! :lol:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    It really would be. Plus it's chris o'dowd and he's close to perfection.
  • Indrid ColdIndrid Cold Warming up? Posts: 16,688
    That would be me at a football match.
    That's Richard Ayoade's character being smart, BTW.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Little things like wanting to watch the 6 o'clock news and finding out football is on again...because people still haven't finished kicking a ball about. So now I'm having to wait to watch the five past seven news. :grump:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    ANNNNNNNNNNNND they're OUT!!

    Normal service can now resume....please!!!
Sign In or Register to comment.