You may be asked to reset your password when you try to login. This is part of a system update and is genuine, so it's safe to go ahead and do that. If you no longer have access to the email address you used to register, please email us at [email protected] rather than creating a new account. Apologies for the inconvenience.

A girl at work won't talk to me

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
Julie* her opinion matters a great deal but apparently she doesn't think the same of me. She regularly talks to everyone else but me. Every time we work together, I would cry during break. Idk what I did since I was never rude to her. She responds to my comments sometimes but it's something like "oh I see" or "yeah ok." She would talk at length to others tho.

I been here 2 years and I worked with Julie for 1. What should I do? I can't take this. Should I tell my supervisor? It's long overdue and I need some help. Most other ppl talk to me so y can't Julie? I'm already jealous of those ppl she likes. And sometimes when I join in her conversations, it's other ppl that responds, not her. Therefore, she's hurting me for no reason. Help.

Comments

  • BubblesGoesBooBubblesGoesBoo Sunny ScotlandPosts: 2,670 Mega Poster
    Have you tried making an indepth convo with her? like how shes doing, what shes up to and lead it onto more questions, she may just not have a clue what to talk about, i find it with some people when i don't know much about them or they don't know much about me, it's kinda like an awkward tension
    ' So I put a bullet where I shouda put a helmet, and I crash my car cause I wanna get carried away, that's why I'm standing on the overpass screaming at myself 'hey, I wanna get better''  
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    I actually have tried that. She barely responded.
  • BubblesGoesBooBubblesGoesBoo Sunny ScotlandPosts: 2,670 Mega Poster
    Maybe try have a quiet word with her? Just asking if she has a problem with you, cause thats how you feel when she blanks you...
    ' So I put a bullet where I shouda put a helmet, and I crash my car cause I wanna get carried away, that's why I'm standing on the overpass screaming at myself 'hey, I wanna get better''  
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,328 The Mix Honorary Guru
    Maybe try have a quiet word with her? Just asking if she has a problem with you, cause thats how you feel when she blanks you...

    She prolly has problem with me if she completely snubs me but talks to everyone else
Sign In or Register to comment.