Home Anything Goes
Need support urgently? Head to this thread.

The Abbie Arms

1234689

Comments

  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Yeh not that strong....I usually get 8 tins for a fiver of them which is a nice starter.

    Stella tastes like piss!
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    has everyone gone home? have i missed last orders? il have a koppenberg please
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    has everyone gone home? have i missed last orders? il have a koppenberg please

    Nope some of us still around...

    Quite quiet today for a friday...
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    turlough wrote:
    Yeh not that strong....I usually get 8 tins for a fiver of them which is a nice starter.

    Stella tastes like piss!


    8 tins for a starter ? too much pissing..


    stellas got a strange after taste but you get used to it ;) not to mention you could fuel a car with it
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    z01 wrote:
    but of course the king of them all is STELLA

    oh yes :yes: Stella is good... Love Heinekein as well...
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Nope some of us still around...

    Quite quiet today for a friday...

    cheers mate *clinks glass* mmmmmmmmmm pear cider :yes:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    cheers mate *clinks glass* mmmmmmmmmm pear cider :yes:

    Will have a codka red bull myself...

    How was your day anyway?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    ooh a barman! *feels compelled to share my woes*

    was shit, i dont think anyone gave the bacteria im doing my dissertation on the text book telling them what there ment to be doing

    so im just drowning my sorrows, glug
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Another Vodka and Coke please barman ;)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    ooh a barman! *feels compelled to share my woes*

    was shit, i dont think anyone gave the bacteria im doing my dissertation on the text book telling them what there ment to be doing

    so im just drowning my sorrows, glug

    Seems like fun...
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    EDN1 wrote:
    Another Vodka and Coke please barman ;)

    No problemo.

    Here you go.

    How was your day?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Busy & tiring thank you for asking.

    Y'know what ive just realised. I said to myself, " vodka and Orange juice " yet i typed Vodka and coke.. where did that come from.. :/
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    EDN1 wrote:
    Busy & tiring thank you for asking.

    Y'know what ive just realised. I said to myself, " vodka and Orange juice " yet i typed Vodka and coke.. where did that come from.. :/

    Humm...

    Maybe Coke is hijacking your mind and try to force you buy Coke...

    Or maybe you were thinking of an other kind of Coke ;)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    can i have a morgans spiced and coke please
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Give me a pint of Guinness.


    On a related note:

    Drinking 12 pints of Guinness, makes you irresistible to the ladies. It also makes you a better pool player, invincible bare knuckle fighter and increases the size of your cock. :yes:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    addicted7 wrote:
    Give me a pint of Guinness.


    On a related note:

    Drinking 12 pints of Guinness, makes you irresistible to the ladies. It also makes you a better pool player, invincible bare knuckle fighter and increases the size of your cock. :yes:
    ooh iv heard about that, then the day after your nob shrinks and you have a headache and bruises?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    can i have a morgans spiced and coke please

    of course you can :)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    addicted7 wrote:
    Give me a pint of Guinness.

    Et Voilá...

    guiness.jpg
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    why thankyou :)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Et Voilá...

    guiness.jpg
    ooh shamrock and all, flash git :p
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Can i have something stronger than a vodka and orange please barman?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    ooh shamrock and all, flash git :p

    Well we offer quality services here :yes:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Et Voilá...

    guiness.jpg

    Aw, a shamrock too. :thumb:

    Cheers fine sir.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    EDN1 wrote:
    Can i have something stronger than a vodka and orange please barman?
    green chatruse, its leathal,

    go on,

    i wanna watch you walk into the freash air and fall over.

    or is it already fresh in here cos we cant smoke?

    maybe you would just fall over imediatley
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Mel-H wrote:
    green chatruse, its leathal,

    go on,

    i wanna watch you walk into the freash air and fall over.

    or is it already fresh in here cos we cant smoke?

    maybe you would just fall over imediatley

    Nah you can smoke in here, anything you want...

    We also have non-smoking rooms.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Nah you can smoke in here, anything you want...

    ...even crack?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    addicted7 wrote:
    ...even crack?

    Yep, got a Class A dispenser in the toilet remember or maybe you don't ;):lol:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    Yep, got a Class A dispenser in the toilet remember or maybe you don't ;):lol:

    Shit.

    I thought those were fresh mints. I'm after firing 3 into me. :nervous:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,324 The Mix Honorary Guru
    this may have been mentioned but i cant be bothered reading 13 pages, do you do peanuts? ooh and ill have a double vodka and coke please :)
  • SkiveSkive No discipline. No morality. No respect. New ForestPosts: 15,124 Skive's The Limit
    Yep, got a Class A dispenser in the toilet remember or maybe you don't ;):lol:

    Sounds good to me. That'll be me on the water all night.
    Yesterday is history
    Tomorrow is a mystery
    But today is a gift
    That’s why it’s call the present
Sign In or Register to comment.