Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

What did you do tonight?

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Wwell whaat did you all do tonight? for the first time in AGES i've got drunk, and only drunk, well not for long,i'm pretty drunk now, pretty but i;m going to go and get stoned soon, anyone do much tonight?

Had a wedding, been drinking from about 3 today so i';m rat arsed.




:cool:
«1

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Well i was ment to go out, but my mates fucked off to a rave with out me
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Groovaybaby
    got drunk announced my undying love. saw ex boyfriend. blah


    so you done what you said you would do if you had a week till the world ended? if you did fair play to you, make the most of life while you can.

    Seriously.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I've done nowt tonight. :(
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Totally chilled out with a couple of cold bottles.

    BTW, see if Rise & Shine starts whining again that you've done the same thread about getting pissed at the weekend, gonna just smack him in the face?

    Cheers :thumb:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Yea, i was just about to say about him...

    to you rise and shine>>>>>>

    If you don't like the getting pissed thread and stuff then just fuck off, plain and simple, a few have replied to this already and don't have a problem with it, so why should you?

    Dick Commander.

    Tonight has turned out to be a rather class night, i'm pished, and stoned now.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    You are a fucking geek.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    No, your always a fucking geeky bastard!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    took a load of pills and i haven't got a clue what all you'se are on about, go take some drugs and go mad
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I went to the cinemas and saw Kill Bill 2. It was really weird because the guy I went with was a total gentleman. He opened all the doors for me and pulled my chair out for me. :blush: I know alot of guys do that for other girls but it just has never happened for me. Then when he dropped me off, instead of trying to get fresh with me like every other guy does, he kisses me on the cheek. He was totally different than the asshole guys I usually meet :chin:


    I can't get this damn smile off my face :D:heart:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Well, I had an interesting night. Went out to meet up with an ex workmate (who didn't turn up), but didn't realise the place they'd decided to meet up in was a gay bar!
    Read about it on my thread here.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I worked 7pm-1:30am, sat around work eating chips and cheese, then came home and crashed out at about 2:30am. And that's all.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    i went to a partay where i drank for the first time in god knows how long.
    there was a bath full of ice with beer in it.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I watched the penultimate of friends :(
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I was at work. It sucked.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    went out, got messed about by guys, cryed, say an old mate on a train.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    these guys that ive known for a while were like "michelle, come hang out with us." so i did and they were gonna chill with this chick i totally hate. that bitch backstabbed me me hardcore. I was just like "wtf" serious man. so i was like "no way man! im not gettin in a car with her." they took me home. i talked to diamond and told him about it. then my chill friend called and said she wants to go out and egt drunk. so i was like" heeeelll yeah!"
    i was mad cuz i only got ot drink 7 bacaridis. grrrrrrrrrrr....whre the hell did my 9th one go to!!?!?! im mean, serious. and what kind of last name in snow. i mean REALLY... what kind of name is that. Man i gotta piss like a race horse. oh yeah so back to the topic uum...i weny and had a couple drink and now i gotta piss really bad but ill be back. I was mad because sheena drove my lexus back home , well its not my lexsu its my brothers and he would have freaked out for hella sure if he knew she drove it. but um yeah and she drove it and then she took me home and i didnt tell her that way to get out of my neighborhood so i think shes lost and my camp over in my neighborhood because shes lost. but if she comes a knockin on my door, ill be here. yes i will be. but i gotta go to the little girls room and go take a piss. be back later.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    got dumped.
    yay.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by molo
    got dumped.
    yay.

    you poor thing *hugs*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Last night I had a meal with my parents, who'd come up to visit me at uni, and then went home and spent the rest of the evening crying for no particular reason - it was all very strange. Hopefully I will go out this evening though, which will make up for last night's dismality (may not actually be a word, but I like it!)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by molo
    got dumped.
    yay.


    i love you *kiss*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by molo
    got dumped.
    yay.

    Hey, how you doing? (in a Joey from friends style)
    Been watching far to much friends.;)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Jinx
    Hey, how you doing? (in a Joey from friends style)
    Been watching far to much friends.;)

    hands off...he's mine :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    got ratted and made a complete twat of myself, with the rest of Southampton:rolleyes:

    Went out for meal with work, ended up in the Gay Bar next door because my manager wanted to go in there (he is gay)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    went out for a friends birthday, bit of a shit night all round really.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Stayed in, watched Harry Potter 2 and ate lots of Chinese take-away :yum:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by blonde__batman
    hands off...he's mine :p
    Hes a he?!
    I kinda fell in love with the the avatar.
    all yours blonde_batman.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Jinx
    Hes a he?!
    I kinda fell in love with the the avatar.
    all yours blonde_batman.

    Heh, the av is her. :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by *Lisa*
    Heh, the av is her. :p
    the ex?!
    thats gotta cut deep.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Jinx
    the ex?!
    thats gotta cut deep.

    No, no no. The av molo has is blonde batman and the av blonde batman has is molo. :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by *Lisa*
    No, no no. The av molo has is blonde batman and the av blonde batman has is molo. :p
    Well that was confuddling for a second there. may I just say Blonde_batman doesnt look blonde in the av.
Sign In or Register to comment.