Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

> Insert Thread Title Here <

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
I, am, so, blood, damn, board, are, you?

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Oh yeah!

    I have nothing to do.
    I've had nothing to do for a week or so now.
    I will continue to have nothing to do for a good couple of months!!!!!!!!!

    Damn - no school sucks!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Nope, I'm MDF!

    *pause for laughter*

    *gets coat*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Yep - I think I'll go for a drive to the shops, but the shops are well busy on a Saturday - but Blonde Batman should have finished her driving lesson by now so the streets should be safe again!!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Re: > Insert Thread Title Here <
    Originally posted by Felix Da Housecat
    I, am, so, blood, damn, board, are, you?
    In a word, yes.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Why don't we, as TheSite, organise something to do?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by DiamondGeezer
    but Blonde Batman should have finished her driving lesson by now so the streets should be safe again!!

    oi you! :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Don't forget to brush.... Twice a day.

    funny.jpg
  • Options
    White NoiseWhite Noise Posts: 624 Incredible Poster
    stop ya moanin people! at least u don't have to work.

    when uve got nothing to do you can do anything! when u don't have the time to do nothing u can't do anything!

    if you get what i mean.....:confused:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Yeah, but this doesn't stop the general bordem

    How about a pretty picture to liven the events of this thread up?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    This was posted by Noog a while ago... I find well funny.

    http://www.fr4g.co.uk/fun/owned.JPG

    Oh, it's not there any more.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Felix Da Housecat
    This was posted by Noog a while ago... I find well funny.
    I'll try again then
  • Options
    littlemissylittlemissy Posts: 9,972 Supreme Poster
    im doing nothing today. its so nice to have a day to yourself :)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by littlemissy
    im doing nothing today. its so nice to have a day to yourself :)

    Yes it is. That is what I'm doing too. :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Ahh I found it... This is well FUNNY. Poor guy.

    :lol::lol:

    http://www.fr4g.co.uk/forums/viewtopic.php?t=87
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    LMAO :lol: Poor freaky guy...
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by blonde__batman
    oi you! :p


    It dangerous having cute girls on the streets, very distracting to us men folk!!!

    Anyway I'm off for a drive to Watford ...
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    ok that post really freaks me out *blinks* i hope it was only a joke.....
Sign In or Register to comment.