Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

Anti-Porn Guy

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Has anybody read this guy's site before?!


He's crazy!

http://www.spies.com/~gus/ran/0012/antiporn/index.html

He suggests that homosexuals be put in mental hospitals, but from reading his site I think that he is the one who needs to be put in a mental home. :rolleyes:

reply with what you think about his sanity!
«13

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    It makes me sad reading things like that. I don't know where to begin! To have such a distorted view of the world at such a young age. What must his parents be like? His use of god as an argument for anulling interracial marrige was particually disturbing. I really don't like having to see things like that. :( It makes me wonder what kind of a world I am in when people can be so obtuse. There is no hope for that boy! :(

    I suggest you go to sites like this instead: www.michaelmoore.com/index.php :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I found a site once that had a whole community like this one against homos. There was even a picture of a young lad who had been murdered or somthing for being gay and below his picture it said.. xxxxx has now been burning in hell for xxx amount of days.

    /twats

    :mad: :mad:
    I want to ban pornography with a 10-year prison term for viewing or participating in pornography, as well as oral and anal sex with a 1-5 year prison term for oral sex and a 1-10 year term for anal sex. I also want to ban the manufacture and sale of contraceptives (birth control) with a prison term of up to 1 year in jail and/or a fine of up to $5,000 for violating this ban. None of these laws will be retroactive.

    What a dunce... I don't reckon he gets out much, nor do I reckon he gets much sexy time.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    What sort of jail sentence does he think should be imposed for being a bell-end? Fucking weirdo. Let's just hope he keeps the rest of his ideas to himself.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    LOL.. I've just seen is pics.
    I firmly believe that sex should be shared with your spouse

    Unlucky for him.. No fuckers ever gonna wanna get married to him by the looks of it.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Felix Da Housecat
    LOL.. I've just seen is pics.



    Unlucky for him.. No fuckers ever gonna wanna get married to him by the looks of it.

    I was just going to say that. That is one ugly boy.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    He should be thankfull that there is free porn because porn is the only fun he will ever have.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I can't believe there are people like him, as everyone says he should be thanking porn for the only fun he will get.
  • Options
    White NoiseWhite Noise Posts: 624 Incredible Poster
    I thought it started off quite funny, then i realised that he was actually serious. this guy is a true nutter. Thought his idea's on the prison system was a complete violation of human rights. The stuff he said on drug use is a complete farce as well
    I enjoy politics. I hope to run for local office in the near future.

    UH OH :eek:

    Think we should get this guy here, so we can discuss, and then destroy his warped opinions.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    His on;y a click away.. *points at irc*

    I'm gonna have a look at his IRC room, see if it's filled with nuts.
  • Options
    White NoiseWhite Noise Posts: 624 Incredible Poster
    Originally posted by Felix Da Housecat
    His on;y a click away.. *points at irc*

    I'm gonna have a look at his IRC room, see if it's filled with nuts.

    ack, didn't see that. gonna give it a bash when i'm at home. let us know how u get on felix
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    What a muppet, I cant believe anyone could be so narrow minded :lol:




    :eek: mmmmmm nice
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Crazyredeyes
    What a muppet, I cant believe anyone could be so narrow minded :lol:




    :eek: mmmmmm nice

    :lol: If you look in the background there is a banner. I think it says 'happy birthday david' and he is the only person there, he probably put it up himself and had a party with his teady bears:D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    It never fails to disturb me that people think like that.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by sarahisgreat
    :lol: If you look in the background there is a banner. I think it says 'happy birthday david' and he is the only person there, he probably put it up himself and had a party with his teady bears:D

    More to the point is that not an alien anal probe on the shelf behind him?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    ack, didn't see that. gonna give it a bash when i'm at home. let us know how u get on felix

    I couldn't get on to DALnet :(
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Wow, Dave has got that party vibe thing going on well.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Felix Da Housecat
    Wow, Dave has got that party vibe thing going on well.

    And people say I've got too much time on my hands.

    Very good though :D :thumb:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Some people dont deserve the floor they stand on. :|
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    And people say I've got too much time on my hands.

    Can you tell that I'm bored tho?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Felix Da Housecat
    Can you tell that I'm bored tho?

    Well only 22 mins for me then I'm away home to sunbathe. Yipee!!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Now, I'm not exactly "into" porn, but bloody hell!

    He wants to ban jeans and alcohol! And he's 19. I'm scared.:nervous:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Oh dear. And he's what 19? :rolleyes:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    What the fuck is wrong with him?
    The sad bastard..excuse my french.
    and for a mandatory 10-year prison sentence for anyone caught with ANY illegal drug, including marijuana. This mandatory sentence will be required for any amount of possession, no matter how small it may be.

    :lol:

    Imagine the amount of people in jail, his society would fall apart, dumb bastard.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    this guy has to be taking the piss


    dont his tshirts exceed the minimum requirements?!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    dont his tshirts exceed the minimum requirements?!

    Yes yes they do ;)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Jesus, i feel sorry for him.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    im going to fucking kill him, im not gay but i think homophobia left mature society years ago, some of the things he says on the "fags" section of his website could really upset people.... besides which his political ideology [hmm shall i call it that] is incredibly flawed to say the least... everyone would be in prison for something or other...

    "what are you in for?"
    "littering"

    :rolleyes:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    The funniest thing was that he professes to hate gay peeps yet;
    Around 67-80% of fags lick and/or insert their tongues into the anuses of their partners (called "rimming", analingus, fecal sex, etc.) and ingest biologically significant amounts of feces (7), which is the chief cause of hepatitis and parasitic infections among fags (8). This practice is called the "prime taste treat in sex" in the bestseller The Joy of Gay Sex.

    Hes read The Joy of Gay Sex :lol::lol::lol:

    You have to laugh, or you'd cry.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    *BUMP*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Hello all, I had to return for one post to register my disgust for this man. He is quite disturbing.
    'Any and all interracial marriages currently licensed should immediately be annulled'
    Some one should shoot him now.
    'I am completely in favor of banning the flawed and blasphemous Theory of Evolution from ever again being taught in public schools. It has paved the way for atheism to take root in this country.' Whats wrong with Atheism? ah dear some people...
Sign In or Register to comment.