Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

Random..

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Hiya everyone..

What ya'll up to? Aint spoke to ya much lately...

I'm stuck in work on a 12 hour night shift (7pm-7am)..and I'm one of the only ones in the building..quite lonely and scary! lol

I got some films to watch, music is on..and surfing the net, so can't be bad for £11.80/hour but still!!

Don't think I brought enough food either being the fat bastard that I am, might have to order something in..hehe...

So is the weather nice for everyone? It's been lovely here, still not driving, but got my test 2 weeks Friday so (fingers crossed) I'll be out and about then :)

Anyways, someone reply or i'll cry like a little girlie! boo hoo..

Phil :D

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    i have a stomache ache...
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Hiya! :wave:
    I'm having a boring weekend! I'm trying to save money for my holiday so am staying in! :(
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Re: Random..
    Originally posted by CheeseOnToast
    Hiya everyone..

    What ya'll up to? Aint spoke to ya much lately...

    I'm stuck in work on a 12 hour night shift (7pm-7am)..and I'm one of the only ones in the building..quite lonely and scary! lol

    I got some films to watch, music is on..and surfing the net, so can't be bad for £11.80/hour but still!!

    Don't think I brought enough food either being the fat bastard that I am, might have to order something in..hehe...

    So is the weather nice for everyone? It's been lovely here, still not driving, but got my test 2 weeks Friday so (fingers crossed) I'll be out and about then :)

    Anyways, someone reply or i'll cry like a little girlie! boo hoo..

    Phil :D
    you get £11.80 an hour for the privaledge of coming on here ...and watching dvd's ...and stuffing your fat face.
    what exactly are you supposed to do?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Re: Re: Random..
    Originally posted by morrocan roll
    you get £11.80 an hour for the privaledge of coming on here ...and watching dvd's ...and stuffing your fat face.
    what exactly are you supposed to do?

    Yep!

    I work on an I.T. Helpdesk prodiving technical support for companies like Welsh Water, Crown Prosecution, Lotus, O2 etc....
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Faith
    Hiya! :wave:
    I'm having a boring weekend! I'm trying to save money for my holiday so am staying in! :(

    Hellooooooooooo

    I'm trying to save money too but changed from weekly to monthly pay at work this week so I'm probably not gonna fucken manage...

    ..Oh and I bought a brand new car which set me back..lol..

    I'm boredddddd, lonely...and I got the horn! :naughty:

    Do you think it would be politically/morally wrong to knock one out in the toilets? :lol:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by CheeseOnToast
    Hellooooooooooo

    I'm trying to save money too but changed from weekly to monthly pay at work this week so I'm probably not gonna fucken manage...

    ..Oh and I bought a brand new car which set me back..lol..

    I'm boredddddd, lonely...and I got the horn! :naughty:

    Do you think it would be politically/morally wrong to knock one out in the toilets? :lol:

    a new car... a job where you dont really work... wanna give me some cash??
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by my_name
    a new car... a job where you dont really work... wanna give me some cash??

    You can be one of my bitches if you like..joking! :D

    It's all well and good having the car, but I haven't got my test for another 2 weeks!
    Gave it a caning the other day with a mate though...hehe..
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by CheeseOnToast
    ..Oh and I bought a brand new car which set me back..lol..

    I'm boredddddd, lonely...and I got the horn! :naughty:

    ditto all of the above ;):p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Faith
    ditto all of the above ;):p

    Sounds too good to be true, are you ugly?? ;)

    So did you just by a car too?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by CheeseOnToast
    You can be one of my bitches if you like..joking! :D

    damn... it always gets me on the joking...
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by CheeseOnToast
    Sounds too good to be true, are you ugly?? ;)

    So did you just by a car too?

    erm...i dunno....ask someone who's seen a pic lol

    Yeah bought a brand new 206 about 6 weeks ago :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Ooo sounds lovely, got myself a new Fiesta Zetec, just ordered a nice in-car tv screen for it..hehe..

    bling bling!

    Be back in 10 mins, going for a smoke downstairs..
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Hiya, my mum's boyfriend is doing exactly the same hours as you, he's a security guard and what he does is keep an alarm clock and make it go off every half hour! Except sometimes when there's people around!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I'll probably have a kip later on when I'm properly knackard, back in the day when I was a full on geek I used to stay up on the net all night anyway..hehe..

    I got Fight Club and Jackie Brown to watch..also got Blair Witch but at the moment I'm thinking fuck that!!!


    If I sleep the phone will ring and wake me hehe, there's a film on Channel 4 and I haven't got teletext, can anyone tell me what it is???
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by CheeseOnToast
    there's a film on Channel 4 and I haven't got teletext, can anyone tell me what it is???
    City Slickers :D
Sign In or Register to comment.