Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

What name would you or have give to your children?

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Although most of the people here in Greece name their children after their parents names (very boring.....) Id prefer something nice and cute in order my children wont hate me after some years :p
So for a girl I think Yvonne,or Nefeli ,or Danae
For a boy I think Iason (Jason in English!),Alexander or Ares

you?

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    ares? as in greek god of war ares?

    possibilities inculde (western names only)

    a first born boy could be Tyr, Liam, Oscar (Ozzy)

    firstborn girls could be Kathryn, Danielle, Sascha
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Dreamer3k
    ares? as in greek god of war ares?

    Thats right!:thumb:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Kassiani - shortened to Kassy. What do you think, ATTARI? ;):p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Not sure on my own kids……

    But I’d name my brothers kids

    Denise, Denephew

    :rolleyes:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Mobily's Ghost
    Kassiani - shortened to Kassy. What do you think, ATTARI? ;):p

    :lol::lol:
    by the way Im ATTARTI not ATTARI!!!:D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Harmless
    Not sure on my own kids……

    But I’d name my brothers kids

    Denise, Denephew

    :rolleyes:

    Took me a minute to get that...very good :p

    Not sure what id call my kids. Itd have to be summat different though, dont like boring plain names like mine.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by ATTARTI
    by the way Im ATTARTI not ATTARI!!!

    Nooo never call a kid Attarti or Attari! ;) That'd be stupid. :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    my little lady is called Lily :heart:

    and she's a little honey
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Mobily's Ghost
    Nooo never call a kid Attarti or Attari! ;) That'd be stupid. :p


    YOURE AMAZING :lol::lol::lol:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by ATTARTI
    YOURE AMAZING :lol::lol::lol:

    No, I'm JAMES not AMAZING. :p

    Who in their right mind would call their child 'Amazing' ? 'Annoying', may be. ;)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by LacyMay
    Took me a minute to get that...very good :p


    cos your slow and don't understand crap jokes!:p

    I like the name Leon, Leon Jones! Hmmmm

    Not sure what girlie names I like.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Harmless
    cos your slow and don't understand crap jokes!:p

    I like the name Leon, Leon Jones! Hmmmm

    Not sure what girlie names I like.

    I am not slow!

    Name goes quite well i reckon.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    i like corla for a girl and jonah for a boy
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    oh FFS this was done a few weeks ago. It's done once a month for no reason. Do a search.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by LacyMay
    I am not slow!

    Name goes quite well i reckon.

    I know, kinda cool. Much like myself:p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by HunnyPot
    oh FFS this was done a few weeks ago. It's done once a month for no reason. Do a search.

    Milk?
    Originally posted by Harmless
    I know, kinda cool. Much like myself :p

    Hehe dont flatter yourself. I like that name though.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Mobily's Ghost
    No, I'm JAMES not AMAZING. :p

    Who in their right mind would call their child 'Amazing' ? 'Annoying', may be. ;)

    Oh youre JAMES, the cool band!!I watch your concert 2 years ago when you visit Athens:D
    Cheers luv!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Hmmmm :chin:

    If I had a girl I'd probably call her Leia or Nicola

    If I had a boy it would be either James or Nick :p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Steven.

    Then I'll laugh at him when he gets picked on for being called Steven Stevens.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    very boring, but my first son will have to continue the family tradition, his name will be Hunter Paul, i am Andrew Hunter, my father is Terence Andrew, his father is Dereck Terence, see the pattern? the last 7 generations have named there first son the same as their middle name... id feel bad if i didnt do it, breaking such a long chain lol
    as for a girl, me and harriet decided on Laurie Eleanor. which is very pretty i think
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by DaisyChainThing
    Steven.

    Then I'll laugh at him when he gets picked on for being called Steven Stevens.

    that is really evil, i was in school with Jordan Gordan, very funny, then i worked with a bloke called Robin Robins... i could never speak to him without giggling to myself lol:lol:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    i think my names amaaaaaaaaazing! and i'm going to name all me kids after me. aoife 1, aoife 2, aoife 3 and so on.


    :crazyeyes:

    what do they put in the coffee here?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by eefs

    what do they put in the coffee here?

    Whiskey :D
    Brent, Baily and Jade

    Thats just being mean to your kids!
    Hey Jade come here- ten girls and one poor little lad will turn around!

    A girl I like Megan-
    A boy prob name him after myself-
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    that'd me a nice name :) would he be a junior doctor? hahaha, i crack meself up sometimes. and only me.

    yep, i think twas whiskey the evil java city people put in me coffees today. and i might tootle off for another one in a bit....:)
Sign In or Register to comment.