Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Aged 16-25? Share your experience of using the discussion boards and receive a £25 voucher! Take part via text-chat, video or phone. Click here to find out more and to take part.
Options

mum's?

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Any other mum's on ere? i dont know many! :)
«1

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Theres a lot, BeckyBoo, Badabing erm...who else :crazyeyes
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    no, but i HAVE a mum. do i count?? :p

    i have a dog.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I am a dad, if that helps. :confused:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    me
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Re: mum's?
    Originally posted by sexyassmoma
    Any other mum's on ere? i dont know many! :)

    :wave: Im here :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by rainbow brite
    me

    hows your little boy doing?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    yes dad's count! lol.
    sorry to be nosey how old r u all?? yey other mums :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I am 19 years old.

    I have a baby daughter, I forget quite frequently how old she because I am a clutz but I am being relaibly informed as I type this that she is six months old!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by sexyassmoma
    sorry to be nosey how old r u all??

    I was asked this a while ago and im gonna give you the same reply :D

    I fell over and bumped my head and now I have a severe case of amnesia :lol:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Van The Man
    I am 19 years old.

    I have a baby daughter, I forget quite frequently how old she because I am a clutz but I am being relaibly informed as I type this that she is six months old!

    Does Daddy change dirty nappies :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by BeckyBoo
    I was asked this a while ago and im gonna give you the same reply :D

    I fell over and bumped my head and now I have a severe case of amnesia :lol:

    Trust you to come out with something like that :lol::p
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by RiSe & ShInE
    Trust you to come out with something like that :lol::p

    :p:D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    lol!! well just to tell u im 15! roll on 16!!!!!!!!!!!!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by BeckyBoo
    Does Daddy change dirty nappies :D
    Indeed daddy does..... whoever he is. :D;)

    Only joking.

    Yes, I do. All the time! My fiancee is expecting our second child now so I like her to relax as much as possible, plus we men helped create the little bundles of joy so we should help take care of 'em!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Van The Man
    Indeed daddy does..... whoever he is. :D;)

    Only joking.

    Yes, I do. All the time! My fiancee is expecting our second child now so I like her to relax as much as possible, plus we men helped create the little bundles of joy so we should help take care of 'em!

    Quite right.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Van The Man


    Yes, I do. All the time! My fiancee is expecting our second child now so I like her to relax as much as possible, plus we men helped create the little bundles of joy so we should help take care of 'em!

    theres not many like you about, that puts some men to shame !!

    Why didnt I get a good un like you.....she wanna swap :lol:
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Van The Man
    Indeed daddy does..... whoever he is. :D;)

    Only joking.

    Yes, I do. All the time! My fiancee is expecting our second child now so I like her to relax as much as possible, plus we men helped create the little bundles of joy so we should help take care of 'em!


    ohhh aint u 2 the busy pair ;):p congrats btw.
    and good on ya 4 being responsible!! lol.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    well this mum is goin to bed because she is veryyyyyyyyy tired an no doubt the bratt wil ave me up sometime during the nite..oohhh dont u just wana kill em! only messin i love her very much rly!! :D
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by BeckyBoo
    hows your little boy doing?
    Aww thanks for asking, hes great, 2 years old and getting to be more of a handful these days, but more and more fun as he gets older. love it.
    hows your little girl?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by rainbow brite
    [B 2 years old and getting to be more of a handful these days, but more and more fun as he gets older. love it.
    hows your little girl? [/B]

    Beleive me boys are less handful than girls, just going by my mates boys. They seem less demanding for some reason. 2 years ago, gawd I remember when mine was 2, its flown over so enjoy it while you can.
    Mines doing fine, she gets lonely I think her being the only one but apart from that shes ok thanx.
    Do you intend having another ?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by BeckyBoo
    I was asked this a while ago and im gonna give you the same reply :D

    I fell over and bumped my head and now I have a severe case of amnesia :lol:



    i would tell you how old she is but thatd be rude and inconsiderate





    coughabout74cough
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by rockerchick
    i would tell you how old she is but thatd be rude and inconsiderate

    What the hell you after :lol:

    she gotta be after sommat, I can tell ;)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by BeckyBoo
    Beleive me boys are less handful than girls, just going by my mates boys. They seem less demanding for some reason. 2 years ago, gawd I remember when mine was 2, its flown over so enjoy it while you can.
    Mines doing fine, she gets lonely I think her being the only one but apart from that shes ok thanx.
    Do you intend having another ?
    hes not that bad at all really, hes very laid back - like me. Im not planning on having another just yet. ill probably wait a few years, cant really afford another just yet.
    Do you think youll have any more?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by rainbow brite
    Do you think youll have any more?

    Deffinately NO, just from whats happened in the past, i think you know what im on about so I wont dwell on it.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    hugs beckety boo.
    be a bit much starting again after 7 years anyway probably.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    To be honest id love another one but I just dont feel I wanna go through things again.

    You saying im old or sommat like :lol:;)
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    but the same thing isnt likely to happen twice. If its something you really want, then dont let fear hold you back. Theres 8 years between me and my brother!!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    *wishes he was even allowed to have kids*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    The thing is when youve got fear then you dont enjoy the baby as much as you should. You should be relaxed to a certain extent but with my Daughter I was a wreck sometimes, especially when she was about 6 weeks old and was poorly, all thoughts go through your head.
    Nah she will be the only one, often thought about fostering another child but would wait maybe a year or so before we decided to take it further.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by chaos_insomniac
    *wishes he was even allowed to have kids*
    who says you cant?
Sign In or Register to comment.