Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨

The postie

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
The postie came to deliver to me a registered letter and I was still wearing pj's...

Comments

  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I'm sure they've seen people in much worse states than this.

    This is why you tip the posties at christmas... for being discreet about all the shit they see and hear throughout the year.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    My postie is scared of me :(
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    The posite once came to my door with a recorded delivery and my 3 year old son (he's five now) answered it.

    Postie "Is you Dad there?"

    Son "He's having a poo"

    Postie "I'll come back"

    Son "Ok"

    Door closes.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by NinjaMaster
    The posite once came to my door with a recorded delivery and my 3 year old son (he's five now) answered it.

    Postie "Is you Dad there?"

    Son "He's having a poo"

    Postie "I'll come back"

    Son "Ok"

    Door closes.

    :lol: bless children.

    lacy, why is he scared of u? what have u been upto now?
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I answered the door to the postie naked once. She dropped the mail and leapt on top of me and we had sex on the doorstep.

    Then I woke up.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Mist
    I answered the door to the postie naked once. She dropped the mail and leapt on top of me and we had sex on the doorstep.

    Then I woke up.
    if only things like that happened in real life

    No wonder postman/women are so traumatised
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    A postie tried to sue my cousin because he lost part of his finger in the letterbox. It's his own damn fault for putting them there in the first place! Happy to say he didn't get the chance to sue.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by NinjaMaster
    The posite once came to my door with a recorded delivery and my 3 year old son (he's five now) answered it.

    Postie "Is you Dad there?"

    Son "He's having a poo"

    Postie "I'll come back"

    Son "Ok"

    Door closes.

    LOL. Im sure the postman REALLY wanted to know that!! It was so nice of your son to be so honest tho!!! :D
    I answered the door to the postie naked once. She dropped the mail and leapt on top of me and we had sex on the doorstep.

    Then I woke up.

    Dream on :p
    he lost part of his finger in the letterbox.

    :confused:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Why would anyone ever answer the door naked? Its a bit stupid and your asking for whatever you get.
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Lou_xx


    LOL. Im sure the postman REALLY wanted to know that!! It was so nice of your son to be so honest tho!!! :D


    Yeah. I've brought him up to not lie. Just have to teach him to be a bit more tactful. ;)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by NinjaMaster


    Yeah. I've brought him up to not lie. Just have to teach him to be a bit more tactful. ;)

    hehe. was rather funny tho!!
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Lou_xx


    hehe. was rather funny tho!!

    Was funny. Especially when I was sitting on the pot listening to the whole convo. Next day when she called again with the letter was half expecting her to ask me about my early morning movements!
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    mmm yes - was at home ill once and answered the door to a delivery guy in pjs ... thing was it was about 3 o'clock in the afternoon - he must have thought I was soooooo lazy
Sign In or Register to comment.