Home General Chat
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨

Happy Valentines Day

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Can you feel the :heart:LOVE :heart: in the air today?!

:heart::heart::love::heart::heart:

:p

Comments

  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    hhheart.giflovelove.gifremybussi.gifremykiss.gif

    :)
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Happy valentines day everyone :love::heart::):heart::love:

    I'm in a shit mood, single again :banghead:

    But oh well, that's life! I'll cheer up soon :D Hope you all have great days and get what you want (as in love etc not prezzies!!)

    Love you all,

    -Phil :naughty:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    pffft.

    Valentines sucks.

    :yuck:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Nope. Just another day.
    *guess who just split up with her boyfriend*
    Ah well.
    Happy Valentines Day to the rest of you!
    :heart: :flirt: :heart:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    For the first time in my 21 years of life, im actually going out with someone on valentines, so i kinda went the whole hog. Giant card, little teddies, flowers and something naughty which goes BZZZZZ.:crazyeyes :naughty: Shes very impressed :D
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I always end up single on valentines day, broke up with the missus 2 1/2 weeks ago so it's still a fresh wound..sucks...:(

    But on the other hand I guess when I do find someone I'm happy to be with for that long (longer than a few weeks/months at most lol) then I guess it'll be special so...There goes the optimist in me.....:D
    *guess who just split up with her boyfriend*

    Don't worry, I'm hearin ya :D

    If you need some gangsta lovin' you know where I am ;):naughty::heart:
  • Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    yeah i know the feeling, but now i know what everyone goes on about, this day aint so bad after all.
Sign In or Register to comment.