Home Sex & Relationships
If you need urgent support, call 999 or go to your nearest A&E. To contact our Crisis Messenger (open 24/7) text THEMIX to 85258.
Read the community guidelines before posting ✨
Options

GUYS do you like the whole finger up YOUR bum thing?

Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
Just wondering guys if any of you have had the pleasurable experience of having
fingers) up your bum.
Please tell all
Also girls what does it feel like if any of you have had the chance to poke there partners up the bum ?

<IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="smile.gif" border="0" ALT="icon">
«13

Comments

  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    hi laura123 iv been told off a v gud source that a lad having a finger put up his bum is a really good way for them to experience an orgasm. iv neva had the finger up the bum done to me so i couldnt tell you how it effects a lass. hope this is some help.

    annie.s <IMG SRC="rolleyes.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    lol thats something i dont find appealing what so ever <IMG SRC="smile.gif" border="0" ALT="icon"> If a girl stuck her finger up my ass i don't know what i'd do!

    Run Away?
    Scream?

    <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    thanx but i wanna know off an actual person that has experienced it so cum on dont be shy <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by Wee Man:
    <STRONG>lol thats something i dont find appealing what so ever <IMG SRC="smile.gif" border="0" ALT="icon"> If a girl stuck her finger up my ass i don't know what i'd do!

    Run Away?
    Scream?

    <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon"></STRONG>


    Yeah i'm with WeeMan on this one, my bum is an NO NO!! The thought of anything going UP there Freaky,I'm open minded but not that open...lol <IMG SRC="tongue.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Boys, stop lying. Men have their g spot up their bum so they love it if you play with it. It diesn't make you gay so just admit that you like it. It's like, before I kissed with tongues I thought "gross, why would I want anyone's tongue in my mouth?" but then it's actually nice. Don't knock it till you've tried it.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I am sooooooooooooooooo not gonna go there <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">

    Anyone seen my Crisco?

    *Ask and it shall be explained*
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Having both had things stuck up my bum and stuck things up another guy's bum i can recommend it to absolutely everybody. Guys it feels great, and makes you cum even harder, and the thrill of doing it to someone and having them spunk sooooooo hard is worth it every time. <IMG SRC="tongue.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    my boyfriend read about the g-spot in a magazine of mine a while ago and was interested in seeing what it feels like. i wasn't too keen on the idea but thought it was worth a try. i didn't find it because he said it hurt but we have only done it that once so maybe he'd be more used to the idea if we tried it again. where EXACTLY is the male g-spot. i know it's in the arse but where abouts because i didn't have a clue what i was doing.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Well i've never had it done to me, but i'd think it'd be rather strange with the girl im with that i'm not alowed to have sex with <IMG SRC="frown.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="frown.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="frown.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="frown.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="mad.gif" border="0" ALT="icon"> But a finger up the bummy? Is this a new trend now?

    Now that road trip has been out, and the funny guy got a finger up his ass and cummed in about 30seconds? It aint like that is it? If it is, i wont actualy mind my girl doing it to me <IMG SRC="smile.gif" border="0" ALT="icon"> seens as we CANT HAVE SEX!!!

    grr

    Ill find other ways to cum <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I admit my boyfriend has fingered me up my ass.........mmmmm its good!!sorry if u think its sick n all but as i say its fab fingerin tastic!!...ya shuld all try it!!NO joke!!!I cumed in a minute its good. <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="smile.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Are you gay or a female? Cus this threads about girls doing it to lads, not the other way around <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">

    Theres another thread right below for your needs <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I've done been on both ends of this one. My ex really liked it a lot when I did it to him, although I didnt really let it happen to often. Kinda freaked me out a bit u'no.

    As for being on the recieving end - well it aint as bad as can be expected. I thought I would hate it and I kinda liked it. I have allowed that to happen much either.

    Hmmmmm *moves off to think bout giving it another go* <IMG SRC="eek.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Originally posted by RubberSkin:
    <STRONG>I am sooooooooooooooooo not gonna go there <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon"> </STRONG>

    *giggles*
    <STRONG>
    Anyone seen my Crisco?

    *Ask and it shall be explained*</STRONG>

    Fisty fisty fist-hey, fisty fisty fist-hey <IMG SRC="tongue.gif" border="0" ALT="icon">

    [ 09-05-2002: Message edited by: 100% Chevalier ]
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    yeah gave it a go after Road trip. A guys spot is up his ass about the length of your finger and towards the front. Try rubbing inside with one or two fingers while jerking off. oh, and use lots of lubricant. Wouldn't ask a gf to do it, think it'd freak her out.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    ive tried it, and i have to say it was really really gd.
    but...
    a) trim those fuckin nails, cause that is mingingly painful
    b)dont thrust, put ur finger in and bend it, dont pull it out and force it back in again, that hurts too.
    but yeah try it, its fun, dont think i could cum form it, but its fun anyway trying shit out, y'know?
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Ive only had a finger up my arse once,and that was by a Doctor - and it stung like hell.I realise its not my scene.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I've had it done to me. I can see how it would be nice but it didn't quite do it for me. I do like being stroked around over my arse and towards my balls though.

    I second all of Sir Psycho Sexy's comments.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I personally find it mind blowing. I think i first discovered how good it felt as early as 13 yrs old. I was a very creative young masturbator. hehe. Now being older I find it helps intensify my erection and my orgasm.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Ive only had a finger up my arse once,and that was by a Doctor - and it stung like hell.I realise its not my scene.
    You might find it more arousing to have it done, when your really turned on & not by a doctor.
    I have had a doc to it to me too & no it wasnt pleasant, yet I like it during love making..
    Dont put it down to that experience <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">
    Take care & good luck
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I know for the Guys out there it sounds terrible probably cos we are all a little homophobic but I have done this with my girlfriend and while its nothing out of this world it is enjoyable especially just prior to me cuming..... <IMG SRC="redface.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="redface.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon"> <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Goota say in the right mood it's fucking good but Sir Pyscho sexy is right, minimal movement only and it helps if you're off your tits and really relaxed. According to my Mrs it's good for them too. To give and receive. doing it to me made her ultra horny and when I've done it to her, (double penatration) she almost explodes everytime. Come on guys live a little, you dont know till you try and like the girls say IT DOESNT MEAN YOU'RE A BUFTIE. <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    *me scared*

    Is it possible to DIY? Would be kinda sick if you think about it though, sticking your own finger up your ass lol <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">

    Its not my sorta thing, so i aint gonna try it <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">

    [ 12-05-2002: Message edited by: Wee Man ]
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Hey WeeMan, yeah its possible to DIY. LIe on your back, bend your knees up to get easier access and away you go!!

    Andy
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    i do it when i wank, fucking great. not gay, just a deep experience. cum cum cum i did!!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Had it done by a doc. - not sexy.

    done my self - experrimental

    done by g/f - good!

    done by g/f with her vibrator - GOOD!

    I'm with frank skinner, anal sex is good!
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    lol thanx for the help <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon"> Im sure i can find my asshole ok...But, I gonna stick to just pullin the roger for the moment <IMG SRC="wink.gif" border="0" ALT="icon">

    [ 12-05-2002: Message edited by: Wee Man ]
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I have had my mans dick up my ass and it hurts like hell but it is kinda nice aswell... Its strange. I've never fingered a man up the ass though. Might give that a try but sounds a bit disgusting.
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    I've never tried it with my bf. Has anyone esle seen those beeds you can buy that you put in your bf arse and then pull out when he comes, its supposed to intensify his orgasm.They're like a string of little wooden beeads that increase in size.

    <IMG SRC="tongue.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    A guys g-spot is up his ass, because thats where his prostate gland is. I dunno why chicks dig it coz they ain't got no prostate. Hmmm. <IMG SRC="biggrin.gif" border="0" ALT="icon">
  • Options
    Former MemberFormer Member Posts: 1,876,323 The Mix Honorary Guru
    Toast, its because the anal openning (or sphincter) is also loaded with nerve endings like their vaginal openning.

    beyond that the anal muscles and vaginal muscles are interlinked so with an object preventing the sphincter from closing all the way down during orgasm it makes the vaginal opening clamp harder for more intense pleasure.
This discussion has been closed.